Strona 1 z 1

Pytanie o rejestracje Normy STD

: 18 kwie 2012, o 15:25
autor: z4x
Witam, pytanie na temat rejestracji normy standard. Po pierwsze chcialem zaznaczyc ze jestem stazysta w firmie i nigdy sie tym (rejestracja normy) nie zajmowalem. Pracuje na zainstalowanej juz normie pro, ale znalazlem rowniez stara (4.2) wersje normy standard, ktora przydala by mi sie na drugim stanowisku do przepisywania przedmiarow.

Stad tez pytanie, czy kazda, nawet bardzo stara, wersja normy wymagala klucza USB? Pudelko ktore posiadam zawiera instrukcje, numer seryjny, kod instalacji, nr pakietu oraz pin, ale brak klucza. Czy posiadajac te dane istnieje mozliwosc zdobycia klucza (zakladajac ze ta wersja go wymaga)? Czy ta wersje aktywowalo sie inaczej np przy pomocy samych seriali? Pozdrawiam.

Re: Pytanie o rejestracje Normy STD

: 18 kwie 2012, o 15:58
autor: Kamil
Witam
Każdy program z rodziny Norma jest zabezpieczony kluczem sprzętowym.
Mogą to być klucze LPT, KMMUSB lub obecnie sprzedawane Cipher.
Więc i taki klucz powinien być u Pana.
Bez tego klucza nie uruchomi Pan programu.

Re: Pytanie o rejestracje Normy STD

: 19 kwie 2012, o 08:13
autor: z4x
A czy możliwe jest ewentualne zamówienie takiego nowego klucza posiadając całą resztę numerów i danych? Jeśli tak to w kim się kontaktować.

Re: Pytanie o rejestracje Normy STD

: 19 kwie 2012, o 09:45
autor: Kamil
Niestety samego klucza nie można zamówić.
Można jedynie wymienić stary\uszkodzony na nowy.

W przypadku zagubienia klucza, to koszt kolejnego stanowiska.

Re: Pytanie o rejestracje Normy STD

: 14 wrz 2013, o 12:09
autor: wojtekp
witam!
a czy jeżeli klucz na USB - HASP złamał się /zgiął się/ i nie można uruchomić NORMY można jakoś go wymienić??
czy z tym związane są jakieś koszty??
jak to wygląda??

Re: Pytanie o rejestracje Normy STD

: 16 wrz 2013, o 09:05
autor: Kamil
wojtekp pisze:witam!
a czy jeżeli klucz na USB - HASP złamał się /zgiął się/ i nie można uruchomić NORMY można jakoś go wymienić??
czy z tym związane są jakieś koszty??
jak to wygląda??
Witam
Wymiana klucza wiąże się z kosztami, ale aby uzyskać szczegółowe informacje na temat wymiany, to proszę o kontakt z naszym działem handlowym pod numerem 22-614-34-22
Ogólnie pisząc, wymiana klucza wygląda tak, że stary klucza trzeba odesłać do nas i po otrzymaniu starego (uszkodzonego) wysyłamy nowy.