Problem z instalacją Normy Expert

Moderatorzy: Gregor, Kamil

Aga91
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 10 gru 2013, o 19:42

Re: Problem z instalacją Normy Expert

Post autor: Aga91 » 10 gru 2013, o 22:56

Czesc, ja mam problem z zainstalowaniem na windowsie 8, (8.1. jeśli to cos zmienia) ; wyskakuje mi błąd nr 6; i komunikat ze nie podałam hasła i klucza. Mam wersję edukacyjną z książki "Kosztorysowanie i normowanie..." Zrobiła to co pisaliście wyżej, ze zmianą na win 7, ale nic nie dało.

Próbowałam na komputerze z windowsem vista, tam instaluje się i działa bez problemu.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc:)

Awatar użytkownika
Kamil
Załoga ATH
Posty: 302
Rejestracja: 13 lip 2011, o 10:42
Kontakt:

Re: Problem z instalacją Normy Expert

Post autor: Kamil » 12 gru 2013, o 11:13

Witam
Proszę o maila w tej sprawie na adres serwis@ath.pl to postaram się zaproponować rozwiązanie problemu.
Niby uruchomienie w trybie zgodności z Windows 7 nie powinno powodować problemów, ale muszę jeszcze zweryfikować, którą wersję Pani instaluje.
Polecam program do kosztorysowania Norma PRO.

jolica
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 7 maja 2012, o 13:24

Problem z instalacją -aktualizacją Normy Expert

Post autor: jolica » 14 mar 2014, o 09:39

Witam, tym razem u mnie pojawił się problem z instalacją i byc może z Państwa pomoca uda mi sie go rozwiązać. Po otrzymaniu buduj z głowa 1/2014 przystapiłam do aktualizacji programu. Pojawiła się informacja, że program musi być odinstalowany. Odinstalowałam więc i spróbowałam zainstalować od początku wszystko. Po zainstalowaniu i uruchomieniu pojawia mi się informacja:
-Baza cen jest nowsza niz program i nie bedzie dostępna. Zaktualizuj program.
-Baza katalogów jest nowsza niz program i nie bedzie dostępna. Zaktualizuj program.
-Baza kartotek jest nowsza niz program i nie bedzie dostępna. Zaktualizuj program.
-Katalogi są w trybie offline
Niestety na menu start normy nie ma paska Aktualizacja klucza
Po próbie aktualizacji programu poprzez płytkę BzG pojawia się pytanie ( załącznik nr 2)
co w takim przypadku zrobić.
program działa jednak bez katalogów i baz cenowych, jak to w uwagach zaznaczono..
Posiadam na komputerze również Normę Pro, którą zaktualizowałam (łącznie z kluczem KMM) bez problemów. Norma Expert jest drugim programem działającym na jednym kluczu.
Załączniki
2.jpg
2.jpg (101.54 KiB) Przejrzano 9842 razy

Awatar użytkownika
Kamil
Załoga ATH
Posty: 302
Rejestracja: 13 lip 2011, o 10:42
Kontakt:

Re: Problem z instalacją Normy Expert

Post autor: Kamil » 14 mar 2014, o 10:04

Witam
Proszę przejść do lokalizacji C:\Program Files\InstallShield Installation Information (folder InstallShield jest folderem ukrytym i trzeba włączyć widok ukrytych plików i folderów)
Po przejściu do InstallShield, proszę odszukać i usunąć folder zaczynający się od {B836D83C-...}
Teraz ponownie uruchamiamy instalację programu z ostatnie płyty Buduj z Głową.
Jeśli nadal będzie problem, to będę proponował inne rozwiązanie.
Polecam program do kosztorysowania Norma PRO.

jolica
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 7 maja 2012, o 13:24

Re: Problem z instalacją Normy Expert

Post autor: jolica » 14 mar 2014, o 13:30

No własnie -nie ma folderu o takiej nazwie..
1.jpg
1.jpg (145.94 KiB) Przejrzano 9840 razy

Awatar użytkownika
Kamil
Załoga ATH
Posty: 302
Rejestracja: 13 lip 2011, o 10:42
Kontakt:

Re: Problem z instalacją Normy Expert

Post autor: Kamil » 14 mar 2014, o 14:00

W takim układzie, proszę wyświetlić zawartość płyty instalacyjnej.
Jeśli posiada Pani płytę Buduj z Głową, to na płycie, proszę przejść do folderu tools - tools_nex - Fix it portable i uruchomić Launch Fix it.exe
Proszę kliknąć w ten link, to pobierze Pani instrukcję ja usunąć Experta http://serwis.ath.pl/Odinstalowanie_programu.docx
Po prawidłowym odinstalowaniu programu, proszę ponownie uruchomić pełną instalację z ostatniej płyty Buduj z Głową
Polecam program do kosztorysowania Norma PRO.

jolica
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 7 maja 2012, o 13:24

Re: Problem z instalacją Normy Expert

Post autor: jolica » 18 mar 2014, o 08:21

Dziękuję za wsparcie. Nasz administrator podjął się wyzwania i poradził sobie z deinstalacją i instalacją. Wszystko działa, więc dziękuję mimo wszystko. Mam ograniczony czas a moja wiedza informatyczna, obawiam się, że nie jest na wystarczająco wysokim poziomie. Dla mnie aktualizacja kluczy co rok jest nie lada wyzwaniem.. Tu faktycznie wszyscy "informatycy-amatorzy" bylibyśmy wdzięczni za prostsze rozwiązanie.. ale to tylko życzenie..

ODPOWIEDZ